Fagkurs

Nordlandssykehuset i Stormen: Covid 19 - hva nå?

2020 vil bli husket som året da verden ble rammet av koronapandemien. Uvissheten rundt pandemi og smittefare skapte usikkerhet både rundt egen og pårørendes helse. Hva har Covid-19 egentlig lært oss?

Passert
14.
oktober
  1. 14. okt. 2021, 19:00 - 21:00

Tid og sted

Når

1. 14. okt. 2021, 19:00 - 21:00

Type arrangement

Nordlandssykehuset i Stormen

Arrangementet er gratis. Antall plasser: 120

Koronaviruset

Mediebildet preges nå av nye spørsmål. Hva innebærer anbefalingene om å vaksinere barn? Hvordan forholder vi oss til de som er skeptiske? Må befolkningen vaksineres flere ganger? Kan pandemien blomstre opp igjen?

Leder av pandemistab og fagdirektør ved Nordlandssykehuset Tonje Elisabeth Hansen og smittevernoverlege i Bodø kommune Kai Brynjar Hagen kommer for å belyse erfaringer og svare på aktuelle spørsmål.

Nordlandssykehuset i Stormen

Nordlandssykehuset har kompetanse på så mange områder. Denne kompetansen bruker vi døgnet rundt for pasientene våre. Vi bruker den også på forskning, utdanning og undervisning.

Men vi ønsker også å dele kunnskapen vår. Derfor skal vi bruke Stormen bibliotek som en arena for forelesninger etterfulgt av spørsmål og eventuelle diskusjoner.

Førstemann til mølla - gratis inngang.