Enhet for blodsykdommer og kreft

Enheten tilbyr medikamentell kreftbehandling, og annen dagbehandling til kreftpasienter og pasienter med blodsykdommer. Ved poliklinikken møter du kreftsykepleiere, kreftleger, legespesialister i blodsykdommer, og helsesekretærer. Pasienter som kommer til poliklinikk for første gang får samtale med lege og/eller sykepleier. Du må gjerne ha med en pårørende eller venn til denne timen.

Pasienter som har rett til det tildeles kontaktlege, og en pasientansvarlig sykepleier ved behandling. Av praktiske årsaker lar det seg ikke gjøre å treffe behandlingsansvarlig lege eller sykepleier ved hvert besøk, selv om vi tilstreber dette så langt vi kan.

Ved oppmøte sjekker du deg selv inn via automat ved hovedinngang, og på samme automat kan du også få betalt din time før hjemreise dersom du ikke har frikort. Vi henter deg inn til din avtale fra ventearealet utenfor poliklinikken i H4. Har du legetime, fyll gjerne ut kartleggingsskjema ESAS mens du venter, og ta dette med til legekonsultasjonen.

For de pasienter som får behandling med immunterapi, tilbyr vi oppfølging under behandling ved hjelp av det digitale verktøyet Kaiku.

g_895fb759_8bef_4708_861f_5ca4fedc73b2

• Mandag 08:00 - 15:30
  • Tirsdag 08:00 - 15:30
  • Onsdag 08:00 - 15:30
  • Torsdag 08:00 - 15:30
  • Fredag 08:00 - 15:30
  • Lørdag STENGT
  • Søndag STENGT

Slik finner du fram

Oppmøtested

H-fløy, fjerde etasje (H4).

En bygning med et skilt på forsiden

Bodø, sentrum

Parkveien 95

8005 Bodø

Klikk på bildet for stor​​ versjon o​​​g forklaringer.​

Kart over bygninger og vei

Kurs og møter

• Fatigue etter kreftbehandling - Bodø
    To dagers lærings- og mestringskurs for voksne med Fatigue etter kreftbehandling og deres pårørende.
    Fatigue etter kreftbehandling - Bodø
    Dato kommer