Vi anbefaler at du alltid bruker siste versjon av nettleseren din.
  • Informasjon til pasienter som ikke kommer seg til time som følge av raset i Vågan
    Pasienter som har planlagte avtaler og som ikke kan møte, vil bli kontaktet av sykehuset for ny avtale. Pasienter kan også selv kontakte Timeservice på telefon 75571000. Telefontid er 08.00 – 15.30.

Sykehuset Innlandet— et eksempel til etterfølgelse!

Vi i NorSpis administrasjonen har lyst til å rose den interessen og innsatsen som mange har vist, når det gjelder å komme i gang med importløsningen.

Publisert 09.10.2024
Punktdiagram
Eksempel på arbeidsflyt fra Innlandet sykehus

Det er flere  som har gjort et grundig arbeid med forberedelser, og vi har lyst til å trekke frem Sykehuset innlandet, med Erlend Høen Laukvik i spissen. Erlend er psykolog og prosjektleder for digital hjemmeoppfølging i avdeling for samhandling og brukermedvirkning.

Innlandet var umiddelbart klar, og meldte sin interesse raskt i etterkant av det informasjonsbrevet NorSpis sendte ut i slutten av oktober i fjor. 

De har hatt sørget for forankring i ledelse, intern opplæring og tidlig fått på plass rutiner og arbeidsflyt.

Vi ønsker å  takke for et motiverende samarbeid så langt, og ser frem til at vi nå endelig skal få satt i gang med innsamlingen av data fra Innlandet.

Vi har spurt Erlend, og han synes det er greit at vi viser eksempel på hvordan  Innlandet har tenkt  at arbeidsflyten i DPSet skal se ut. Han kan også kontaktes, om det er noen der ute som ønsker å få tips og råd til hvordan å organisere dette arbeidet i sitt sykehus.

 

Kontaktinformasjon til Erlend:

Erlend.Hoen.Laukvik@sykehuset-innlandet.no